-9.8 C
Oslo
wtorek, 23 kwietnia, 2024
motty_kredyty norweskie

Św. Mikołaj całuje się z mężczyzną w reklamie Posten Norge

Norweska poczta niedawno opublikowała swoją świąteczną reklamę, która od razu wywołała kontrowersje. 

„Kiedy Harry poznał Mikołaja”

Reklama została zrealizowana w formie krótkiej opowieści i trwa niecałe 4 minuty. Główny bohater, Harry, spędza ze św. Mikołajem trochę czasu. W końcu decyduje się napisać do niego krótki list, w którym wyznaje swoje uczucia. Reklama kończy się pocałunkiem i życzeniami „od wszystkich do wszystkich”.

Jak tłumaczy Monica Solberg, odpowiedzialna za marketing Posten Norge:

„To był trudny rok dla wszystkich – pandemia, kryzys klimatyczny i migracyjny oraz parę innych problemów. Może dlatego potrzebujemy właśnie ciepłej i miłosnej historii? Świętujmy to, że możemy kochać, kogo chcemy w Norwegii”. 

Okrągła rocznica 

Świąteczna reklama Posten Norge nawiązuje do okrągłej rocznicy. W przyszłym roku minie dokładnie 50 lat odkąd homoseksualizm przestał być karany w Norwegii. Taka informacja pojawia się również na końcu reklamy.

- Polecamy -